從被騙到覺醒 From Being Cheated to Waking Up

從被騙到覺醒

From Being Cheated to Waking Up

(For English, please scroll down.)


我首先晉見第十七世大寶法王噶瑪巴鄔金欽列多傑,2011年八月,在印度達蘭薩拉Sidhbari的上密院。經過幾次晉見,噶瑪巴問我拿手提電話號碼。我給他本人的電話號碼,他隔天早上八點打電話給我。當時我身處印度達蘭薩拉的Sarah學校College for Higher Tibetan Studies,而他身處印度達蘭薩拉Sidhbari的上密院。他告訴我最好不要跟任何人說關於他的事。他叫我去達蘭薩拉的市場買上網棒,與他用Skype進行連繫。

他首次致電給我的Skype的視頻對話中,他問及我有沒有男朋友和過去的性經驗。奇怪的是他叫我在手提電腦的鏡頭前衣服,及讓他看我的胸部及秘密部位。基於對一位密宗上師的愛與尊重,我依從他去做了,但我感到害怕,也知道這是不正常及可能是不合倫理的。但我想他那這樣做是因為想釋放壓力。所以我依他的話去做。我們開始透過Skype軟體進行網絡性愛,彼此玉帛相見,我見到他自慰,他叫我想像自己的手就是他的手,並指示如何撫摸自己。其後,他曾經對我說「早上想你、下午想你、晚上想你」。為了哄我開心,他還唱歌、與我聊天及彈奏樂器。他時時刻刻與我分享知識。
當時,他用的Skype是:soul.boy.99

2012123日早上,他位於印度 達蘭薩拉Sidhbari的上密院,我身處於印度達蘭薩拉Sarah的一所學校College for Higher Tibetan Studies。噶瑪巴以視頻致電本人,十分認真地雙手合十,說:「希望永遠在你身邊。」我相信了他的言詞,但我那時還未覺悟到那是一個謊言,並沈迷在他那些甜蜜的謊言中

在我們交往的多年來,噶瑪巴一直說謊,我則一直半信半疑。


直至20181017日,當我攤牌的時候,在噶瑪巴的訊息中,他說自己不喜歡和別的女生玩,並答應我以後不和其他女生有性關係。那時,我高度懷疑他的說話的真確性。事實上,現在我知道他只是在說謊和敷衍我。



20181019日,我感覺自己與噶瑪巴塵緣已盡,在極度絕望的情緒中,提出最後一個問題。噶瑪巴表示,他真正的希望是,自己有一個健康的身體和更好的心情,好好地服務大家。他已經不如從前那樣說希望永遠在我身邊了。



噶瑪巴於20181023回答我如何建立對藏傳佛教的信心,教我依法不依人。最後,我醒悟到噶瑪巴在我的生命中這些年給了我一個重大的教訓。

直至來自台灣台北Jane Huang,於2019年一月底,接受了台灣鏡週刊的採訪,揭發了藏傳佛教的第十七世大寶法王鄔金欽列多傑自2013起至2018年,與發生的性醜聞。然後我才恍然大悟,那報導印證了我對噶瑪巴的負面想法是正確的。現在,我終於知道,多年以來,我只是一直被騙和被玩弄而已。我希望沒有女生會像我那麼愚蠢,並能夠及早察覺噶瑪巴所佈下的陷阱。


最後但同樣重要的,我也覺醒到噶瑪巴一直以來,待女性為性玩物,沒有基本的尊重,並長期以欺騙手段,以達到個人目的和欲望。因此,本人強烈譴責噶瑪巴這偽善、不誠實的渣男騙子。





I first met the Seventeenth Karmapa Orgyen Trinley Dorje(第十七世大寶法王噶瑪巴鄔金欽列多傑) in August 2011 at Gyuto Tantric Monastery(上密院), Sidhbari, Dharamsala, Distt Kangra, India. After a few meetings, Karmapa asked me to give him my mobile phone number. I gave him my phone number and he called me at 8am the next day while he was in Gyuto Tantric Monastery, Sidhbari, Dharamsala, India and I was in College for Higher Tibetan Studies, Sarah, Dharamsala , Distt Kangra, India. He told me not to tell anybody about him for the best, and he asked me to buy an Internet bar in Dharamshala market to connect with him by using Skype.

During the first time he used Skype to video call me, he asked me if I have boyfriend and previous sex experience. Surprisingly, he asked me to take off all my clothes and show him my breast and secret part in front of the laptop camera. I have done what he asked because of my love and respect to a guru but I was scared and I knew it was abnormal and probably unethical. However, I thought he did that because he wanted to release his pressure so I did whatever he asked. We started having sex through Skype where both of us naked and I saw him perform masturbation and he asked me to touch myself visualizing that my hand is just not different from his hand. He instructed me how to comfort myself. Afterwards, he once said “miss you in the morning, in the afternoon and the evening”. And he sang songs, chatted with me, and performed musical instruments to make me happy. He even shared knowledge with me from time to time.
At that time, his Skype account was: soul.boy.99

On the date of 23 January 2012, in the morning, he was located at his bedroom of Gyuto Tantric Monastery, Sidhbari, Dharamsala, India. I was located at College for Higher Tibetan Studies, Sarah, Dharamsala, India. Karmapa video called me by Skype and he was acting very seriously and held his palms together and said that he hoped that he would be there staying by my side forever. 希望永遠在你身邊。I trusted his words but I have not realized it was a lie at that time and I was indulged in his sweet talks.

Until 17 October, 2018, during the time I laid my cards on the table, Karmapa said in his messages that he does not like playing with other women and has promised me not to have sex with other women from then on. At that time, I highly doubted the authenticity of his speech. In fact, I realized that he has kept lying and cheating and that he just completed the conversation in a perfunctory manner. On 19 October, 2018, I have sensed that my relationship with Karmapa has come into the end. In the emotion of deep disappointment, I asked him a final question. Karmapa expressed that his real hope is to serve all with a healthy body and a better mood. His answer was not as same as what he said to me once upon a time that he hopes to be with me forever.

On 23 October, 2018, Karmapa answered my question on how to establish faith in Tibetan Buddhism and told me “rely on Dharma, not to rely on men.” Finally I awakened that Karmapa has given me a big lesson for all these years in my life.

Until the end of January 2019, Jane Huang, who is from Taipei, Taiwan, was interviewed by the renowned Taiwanese magazine, Mirror Media, in which she disclosed her secretive relationship with the 17th Karmapa. Then, I suddenly realized that my negative thoughts about Karmapa were correct with that reference of news report. Now, I finally understand that I have been being cheated and being manipulated for all those years. I hope that no women will be as stupid as I were, and you all can be able to detect the traps laid by the Karmapa in advance.

Last but not least, I have also realised that Karmapa has been always treating women as his sex toys or objects without any basic respect, and he has always used deceptive skills to achieve his personal goals and desires. Therefore, I would like to strongly condemn this double-faced hypocritical two-timer scammer, cheating lying garbage human the Karmapa. 



熱門文章